Українська мова

16.04-РЗМ,
https://www.youtube.com/watch?v=ObrS8dgNxx0-переглянути відеоурок і написати преказ у робочий зошит 

14.04-впр.326, 327
https://www.youtube.com/watch?v=2vw0ZGXSbLA-переглянути відео

13.04-впр. 325(письмово)

12.04 впр.323(усно), 324(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=W1ac2dJQOLY-переглянути відео
09.04- виконати тест

07.04-вправа 319, 320

06.04-диктант (у робочому зошиті  написати і надіслати у вайбер сьогодні до 18.00 год.)
05.04-РЗМ, скласти висловлювання про символ українського Великодня-крашанку(у робочому зошиті)
02.04-впр. 316, 317
Українська мова. 17.03-впр.  331,333 (усно),впр. -333,335(письмово).    18.03-впр.338,340(усно), впр.-336, 337,339 (письмово).   20.03-впр.341,345 (усно), впр.-342,343,344 (письмово)

https://www.youtube.com/watch?v=bKgbRd6vUI0 (перегляньте відео про прикметник)



Українська мова

30.03-впр.349(усно), 346,348 (письмово)

https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc

31.03-впр.352(усно), впр.351,354(письмово)

03.04-впр.357, 359 (усно), 356, 358(письмово)

https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ

Українська мова

06.04 впр.361, 364(усно),360, 362 (письмово)

www.youtube.com/watch?v=5jIdVW3rU_4  (виконай це завдання!)

07.04-впр.367, 368(усно), 365, 366 (письмово)
www.youtube.com/watch?v=5owQdM9Zl08

08.04-впр.369, 370(усно), 371, 373(письмово)
www.youtube.com/watch?v=3goYFuZpTOI

10.04-впр.375, 376(усно), 374, 378(письмово)


Українська мова

13.04-скласти казку про весну (письмово)
14.04-впр.379 (усно), 380, 381, 382 (письмово)
15.04-контрольна робота (письмово)

Контрольна робота з мовної теми «Іменник.Прикметник»

1.Іменники відповідають на питання…
а) хто?, що?                б) хто?, що робить?              в) який, яка?
2. Іменники, до яких можна додати слова вона, моя, належать до….
а) чоловічого роду,   б) жіногочого роду,     в) середнього роду
3. Прикметники змінюються за…
а) відмінками, родами і числами;
б) числами і часами;
в) питаннями, родами.
4. Познач рядок, у якому всі словосполучення записані правильно.
а) весняне сонце, рання роса, могутний дуб;
б) осіння пора, вечірнє небо, обідній час;
в) вечірня зірка, пізний вечір, осіннє листя.
5.До поданих іменників добери прикметники.
Осінь (яка?)___________________________________________
Сон (який?)___________________________________________
Яблуко (яке?)_________________________________________
6. З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх рід і число.

На чорній землі білий хліб родить.

7. До виділених слів добери протилежні за значенням, запиши утворені словосполучення. У прикметниках познач закінчення.
Зимовий ранок –______________________________________
Старі речі-___________________________________________

8.Зі словами ласкаві руки склади і запиши речення.

17.04-впр.388, 389 (усно), 391 (письмово)


Українська мова

21.04-впр. 392, 393 (усно), 396, 397 (письмово
22.04-впр. 399 (усно), 400, 402 (письмово)

.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc

24.04-впр.401, прочитати, удосконалити,  доповнити, переказати і записати у зошит


Українська мова

27.04-впр. 407 (письмово)

youtube.com/watch?v=e3z1fLjHZpU

Контрольна робота(списування), с.54-каліграфічно списати (зошит для контрольних робіт).

28.04-впр. 408 (усно), 409, 410 (письмово)

youtube.com/watch?v=pJnFPVgsDRM

29.04-впрю 414(письмово)

Розвиток зв'язного мовлення(РЗМ)- урок 11, с.43-45, написати у зошиті з розвитку мовлення.



Українська мова
 04.05-впр.419 (усно), 420, 422(письмово)

www.youtube.com/watch?v=BAPi9lkcXsY

05.05-впр.425 426 (письмово)

РЗМ-урок 12, с.46-49 (у зошитах з розвитку мовлення )

06.05-контрольна робота-диктант (у зошиті для контрольних робіт, с48)

www.youtube.com/watch?v=v8B3e-mJlrk

08.05-впр.432 (усно), 434 (письмово)

www.youtube.com/watch?v=B7JT_46b7b8

РЗМ- урок 13, с.51-53 (у зошитах з розвитку мовлення )

Українська мова

12.05-впр.439, 440 (усно), 437 (письмово)
РЗМ-урок 14, с.56-58 (у зошитах з розвитку мовлення )

13.05-впр.443, 448 (письмово), 441 (усно)

youtube.com/watch?v=96CY7iWE-is

15.05-контрольна робота-диктант (у зошиті для контрольних робіт, с. 50)

youtube.com/watch?v=KTRbjnI2ihw&pbjreload=10

Українська мова

18.05-контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь (зошити для контрольних робіт, с.42).
19.05-вправа 456 (письмово).
РЗМ- урок 15, с. 59-61 (у зошитах з розвитку мовлення ).
20.05-вправа 466 (письмово).
22.05- РЗМ, урок 16, с.62-64 (у зошитах з розвитку мовлення )


Українська мова

25.05-вправа 468
26.07-РЗМ, урок 17, с.66-69 (у зошитах з розвитку мовлення )
27.05-с. 189, запитання і завдання для повторення


4 клас

16.11-впр.130(завд.1,2), 133(завд.1,2)-письмово, розглянути таблиці
17.11-впр.132, розглянути таблицю
18.11-134(завдання1,2,3),136 (завдання1, 2,3)
20.11- вправа140 (завдання 1,2), прочитати правила
23.11-вправа 143, 145, ознайомитись з правилами
24.11-вправа 146 (завдання1, 2)

11.01-вправа 195
12.01-вправа 208, 211

13.01-відповісти на запитання і скинути мені у вайбер(питання не переписувати, лише відповідь)

Тестові завдання за темою «Прикметник»

  1. Позначте рядок з правильними твердженням.

а) Прикметник – це частина мови.

б) Прикметник – це частина слова.

в) Прикметник змінюється тільки за числами.

г) У суфіксах - ськ -, - зьк -, - цьк – не завжди пишеться м’який знак.

  1. Визначте рядок, в якому всі слова – прикметники.

а) Зелень, зеленіє, зелененький, зазеленіли.

б) Прозорий, пухнастий, складне, важлива.

в) Гострий, глибокий, гладенька, гілля.

г) Снігова, підсніжник, засніжений, сніжинка.

  1. Позначте рядок із хибним судженням.

а) Прикметники роблять наше мовлення багатим, яскравим, точним, образним.

б) Антоніми – це слова, протилежні за значенням.

в) Синоніми – це слова, близькі за значенням.

г) Прикметники не можуть бути однорідними членами речення.

  1. Позначте рядок, в якому перелічені синоніми.

а) Сміливий, мужній, дорослий, безстрашний.

б) Безмежний, безхмарний, великий, неосяжний.

в) Грубий, неввічливий, нечемний, некультурний.

г) Чистий, ясний, сонячний, теплий.

  1. Позначте рядок, в якому прикметники – антоніми.

а) Розумні – мудрі.

б) Привітні – хитрі.

в) Уважні – добрі.

г) Суворі – задумливі.

  1. Позначте рядок з правильним судженням.

а) Прикметники в реченні підкреслюють двома лініями.

б) Прикметник у реченні зв’язаний з дієсловом.

в) Прикметник означає предмет.

г) Прикметник завжди стоїть у тому ж числі, роді й відмінку, що й іменник, з яким він зв’язаний.

  1. Визначте рядок, в якому перелічені прикметники жіночого роду.

а) Блискучий, білосніжний, іскристий (сніг).

б) Ясне, безхмарне, чисте (небо).

в) Розумні, сяючі, карі (очі).

г) Лагідна, рідна, ніжна (матуся).

  1. Позначте рядок, в якому прикметник вживається в прямому значенні.

а) Золоті руки.

б) Золоте серце.

в) Золоте колосся.

г) Золоті прикраси

  1. Позначте рядок, в якому в усіх прикметниках слід писати букву е

а) Ч…рвоний, б…резовий, д…рев’яний, в…селий.

б) Бл…скучий, в…ликий, ш…рокий, к…рпатий.

в) Шв…дкий, л…генький, т…хенький, з…лений,

г) В…ресневий, з…мовий, в…сняний, ч…рствий.

  1. Визначте рядок, в якому всі слова пишуться з апострофом.

а) Солом…яний, зна…омий, моркв…яний, сон…ячний,

б) М…який, рум…яний, дерев…яний, солов…їний,

в) Кам…яний, риб…ячий, при…ємний, та…ємний.

г) М…ятний, повітр…яний, полум…яний, тьм…яний.

  1. Позначте рядок, в якому всі прикметники відповідають схемі (префікс, корінь, суфікс, закінчення )

а)Прикордонний, некультурний, безсмертний, старанний.
б) Беззвучний, невидима, нечемна, складний.

в) Беззубий, величезний, зелений, молодий.

+г) Безкрайній, безхмарний, підземний, підводна.

  1. Позначте рядок, в якому всі прикметники стоять у родовому відмінку.

а) Білокора, висока, струнка (берізка).

б) Білокору, високу, струнку (берізку).

в) Білокорої, високої, стрункої (берізки)

г) Білокорій, високій, стрункій (берізці).

15.01-РМ(у зошитах з розвитку мовлення)- написати розповідь про місто Київ, можна користуватися додатковими джерелами


18.01-вправа  218, 219

https://www.youtube.com/watch?v=oPncbshNc44

19.01-вправа 221, 222(складіть оголошення і запишіть, завдання 3, 4)

20.01-вправа 223(завдання 1,2, 3)

22.01-вправа 224(завдання 1,2,3)




















0 коментарі:

Дописати коментар