Літературне читання

16.04-с.158, виразно читати вірш "Спішу додому"

14.04-с.156-156, виразно читати і намалювати свою мрію

13.04-с.156-157, виразно читати і  відповідати на запитання
https://www.youtube.com/watch?v=h1RHEQJEgls-переглянути відео

12.04-виконати тести сьогодні  до 18 години

09.04-контрольна робота. Робота з літературним твором (написати на окремому аркуші і відправити мені у вайбер, роботи зберігати)

07.04- с. 96-103, Л. Треверс "Мері Поппінс( "Сонячні вітрила",читати і відповідати на запитання)


06.04-с.151-153, творчість Д. Родарі, казка "Дорога, що нікуди не вела", прочитати і відповідати на запитання

05.04-с.146-150 (продовження казки), переказувати
www.youtube.com/watch?v=tS9yoJop3h8-переглянути відео

02.04-с. 146-150, читати, скласти план
16.03-20.03
https://www.youtube.com/watch?v=FKfMiuXiQVM (натисніть на це посилання і перегляньте презентацію)

Тарас Шевченко с.132-137,   "Малий Тарас чумакує"-переказувати. "Тече вода із-за гаю".https://www.youtube.com/watch?v=XKszOgnxb1Q (натисніть на це посилання і перегляньте відео

Літературне читання.

30.03-с.138-139, читати і відповідати на запитання

31.03-підсумок за темою "Тарас Шевченко:сторінки життя і творчість" (написати у зошиті з читання)
1. Хто попросив батька  взяти  Тараса чумакувати?

А) дідусь        Б) мачуха           В) сестра
2. Яке місто минули мандрівники?
А) Херсон           Б) Одесу        В) Гуляйполе
3.Про кого розмовляли батько з сином ?
А) Про злу мачуху Б) Про запорожців-козаків В) Про сіль
4. Дяк не шкодував для   школярів…
А) Ляпасів та березової каші Б) Фарби та олівців В) Зошитів та книг
5. Сховається у бурянах…
А) Малює та пише вірші  Б) Та ляже спати  В)Малює і співає сумні пісні
6. Повернувся…. Тарас у своє село та й пішов у найми.
А) радісний        Б) сумний         В) старий
7. Це ж …. ота кучерява…., з якою гралися маленькими!
А) Оленочка   Б) Оксаночка   В) Олечка
8. А що ти ледащо,то правда. Дивись, де твої….
А) козенята    Б) телята   В)  ягнята
 9. От виростеш і будеш…еге ж?
А) малярем    Б) кобзарем   В) співцем
10. У вірші « І досі сниться…Т. Шеченко описує
 А) Своє дитинство  Б) Свої мрії  В) Вигадані події
11. У вірші “ Тече вода із-за гаю” Т. Шевченко розповідає про
А) Тяжку працю людей  Б) Життя укр.народу  В) Красу природи
12. У вірші «Село! І серце…» Т. Шеченко описує
А) Красу рідного міста Б)  Красу рідного села  В)  Красу Дніпра

01.04-с.140, усно дати відповіді на запитання

          Літературне читання
06.04- с.142-146, читати і відповідати на запитання
www.youtube.com/watch?v=ZX1WAcMWWH4
www.youtube.com/watch?v=-ifuQng17Aw
07.04-с.142-145 (продовження), скласти план до казки(записати в зошит),           переказувати, вивчити уривок напам'ять(с.143, абзац "А побажання                  всіх.....").
08.04-с.146-152, читати і відповідати на запитання
www.youtube.com/watch?v=6NsAftWn5D0
10.04-с.146-152, скласти план і переказувти
www.youtube.com/watch?v=rY5jT49DTPo

Літературне читання

13.04-с. 152-157, читати
www.youtube.com/watch?v=iu3_0u3iuVM

14.04-с.152-157, читати, скласти план до казки

www.youtube.com/watch?v=HizwOPY79-s

15.05-с. 152-157, переказувати, намалювати малюнка до казки
17.04- с.91-95, читати і переказувати ( хрестомаія "Сонячні вітрила")


Літературне читання
21.04-підсумок за темою "Із скарбниці казкарів світу"(написати у зошиті з читання)



1. Як називають письменників, які складають казки?:

а) кобзарями;

 б) казкарями;
  в) піснярами.
2. Які казки ти прочитав у розділі "Із скарбниці казкарів світу"?:
а) чарівні;
        б) літературні;
  в) народні.
3. З’єднай автора та його героя
Карлсон                             брати Грімм

Піноккіо                   Астрід Ліндгрен

Шипшинка                         Карло Коллоді
4. Карло Коллоді – псевдонім відомого: 
а) італійського письменника;
 
б) російського письменника;
 
в) японського казкаря.
 
5. Куди поспішив Піноккіо замість того, щоб піти до школи? 
а) на роботу; 
б) в ляльковий театр; 
в) до магазину. 
6. Як зустріли ляльки свого друга? 
а) їм було байдуже до нього; 
б) вороже;
в) з радістю. 
7 . Які риси характеру притаманні дерев'яному хлопчику? 
а) безпечність; д) користолюбство;
 
б) безвідповідальність; е) довірливість;
 
в) скромність; є) ввічливість;
 
г) кмітливість; ж) небайдужість.
 
8.Завдяки чому літав Карлсон? 
а) бо мав крила; 
б) на спині у нього був пропелер; 
в) він мав особистий літак. 
9. Як ставився Карлсон до себе? 
а) він себе недолюблював; 
б) він себе постійно вихваляв; 
в) ніколи нікому про себе не розповідав. 
10.Чи потрібно, на вашу думку, читати казки? Чому? 
 22.04-с.160-161, виразно читати
24.04-с.162, виразно читати вірш

Літературне читання

27.04-с.163-164, читати , скласти план, переказувати

28.04-с. 165-166, читати виразно

 29.04-с.167-168, читати виразно, вірш М.Сингаівського "Вийшов травень з лісу" напам'ять


Літературне читання
04.05-с.108-109, читати і переказувати ("Сонячні вітрила", позакласне читання)
05.05-с.169-170, виразно читати
06.05-робота з літературним твором (контрольна робота). Прочитати і дати відповіді на запитання у робочому зошиті з читання, скинути на вайбер.

Колючі гості
Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку жовтого листя під яблунею.
Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там?
Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний.
Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
- Пий!
Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав пити.
Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й відскочила.
Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.
Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сімю.
Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати.
Після того сімя їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів. (Віра Оберемок)
1 варіант
1. До якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.
_________________________________________________________________
2. Заповни таблицю.
Герої твору «Колючі гості»
Люди
Тварини
_________________________________
___________________________________
__________________________________
__________________________________
3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що ___
Очі їжачка були схожі на __________________________
5. Запиши відповідь на запитання.
Де дівчинка знайшла їжачка?
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
6. Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)

08.05-узагальнення знань з теми "Прийди, весно, з радістю!" (тести, письмово, скинути у вайбер).

Тестування
1. Наші пращури відзначали Новий рік:
а) у квітні; б) у березні; в) у червні.
2. Веснянки і гаївки справляли:
а) в березні або квітні; б) в квітні або травні;
в) в травні або червні.
3. Дід Дем’ян сказав онукові, що у сонця ключі:
а) золоті; б) чарівні; в) гарячі.
4. Поет Микола Сингаївський порівнює травень із:
а) чарівницею; б) хлопчиком; в) дівчиною.
5. У вірші Тамари Коломієць «Березень» весна припливла:
а) в човні; б) на теплоході;
в) на вітрильнику.
6. Із якою пташкою Борис Комар порівнює солов’я?
а) З горобчиком; б) із синичкою;
в) із ластівкою.

Літературне читання
12.05-с.173-175, читати виразно
13.05-с.175-179, читати, скласти план

15.05-с.175-179, читати і переказувати

Літературне читання
18.05-контрольна робота. Навички читання мовчки (письмово). Прочитати і дати відповіді на запитання.  Написати в зошиті для читання (скинути на вайбер).
Чому рипить сніжок?
А й справді, чому рипить сніжок? Не знаєте? То я вам розповім.
Якось ішов лісом Дід Мороз. Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок, а мішок з гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться, аж під ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до нього та й питає: «Чому це ти, буханчику, плачеш?» а той, схлипуючи, відповідає: «Заблукав, додому ніяк не втраплю!»
Здивувався дідусь: отакої, заєць – і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все ще схлипуючи, куцохвостий розповів старому свою пригоду.
Уранці він гуляв з братиками та сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з розгону в снігові кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав постріл. Зайчата кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик, якого й зустрів Дід Мороз…
Добрий дідусь заспокоїв малюка, і вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже зібралися його братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже ходили шукати свого найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він живий. Ото радощів було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!
Дідусь привітав усю заячу родину з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій морквині. А на прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що сніжок рипітиме. Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».
Як сказав, так і сталося: відтоді сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних звірів про небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь Струтинський)

1. До якого жанру належить прочитаний твір?
А казка
Б вірш     
В оповідання
2. Чому зайчик заблукав у лісі?
А хотів знайти Діда Мороза
Б втікав від мисливця
В шукав поживу
3. Хто повернув зайчика додому?
А лісник
Б мисливець
В Дід Мороз
4. Чому рипить сніжок?
А вітає звірів з приходом зими
Б попереджає звірів про небезпеку
В радує звірів красивим звуком
5. Запиши відповідь на запитання одним словом.
Що Дід Мороз ніс у мішку?____________________
Чому зайчик плакав під ялинкою?_______________
Коли зайченята гуляли на галявині?_____________
Які гостинці роздав Дід Мороз зайчикам?_________
6. Випиши з тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті слово «зайчик».

19.05-урок позакласного читання, с. 122 Ніна Даценко "Серце" ("Сонячні вітрила"), читати і переказувати.
20.05-с.180, читати виразно вірші.
22.05-с.182, читати виразно вірші.



Літературне читання
25.05-с.183-184, читати і переказувати
26.05-с.185-186, виразно читати.
Узагальнення за розділом "Візьму перо і спробую". Тести (виконати у зошиті і скинути у вайбер).
Підсумковий тест з теми "Візьму перо і спробую"
1.
Хто автор вірша "Дивна звичка"?
а)Андрій М'ястківський 
б)Анатолій Костецький
 в)Ігор Січовик
 г)Іван Світличний
2.
Як Анатолій Костецький у вірші "Імена" хотів назвати волошку?
а)Голубинка
 б)Лопотуля
 в)Любенята
 г)Любуся
3.
Ким хотів стати Незнайко?
а)Музикантом
 б)Співаком
 в)Танцюристом
 г)Художником
 д)Поетом
4.
Що таке рима?
а)Слова, близькі за значеннями, але різні за звучанням
 б)Слова, протилежні за значенням
 в)Співзвучність закінчень слів у віршованих рядках

 г)Слова, які пишуться і звучать однаково, але мають різне значення
5.
Добери рими до слова "картина".
а)Книжка
 б)Малина
 в)Ожина
 г)Красива
6.
Що робила хмарка у вірші Андрія М'ястківського?
а)На траву лягала
 б)Бігла небом
 в)Зацвіла
 г)Впала на поріг
7.
Які із жолудів виходять чоловічки?
а)Круглі шапочки червоні
 б)Загорілі щічки
 в)Круглі шапочки руді
 г)Бліді щічки
8.
Оберіть головних героїв оповідання В. Сухомлинського "Сергійкова квітка".
а)Андрій
 б)Петро
 в)Максим
 г)Микола
9.
Про що хотів розказати хлопчик своєму другові у вірші Г. Кирпи "Чого я другу не сказав?".
а)Золоті піски
 б)Написані казки
 в)Вітер в димарі
 г)Шкільні роки
10.
Ким були хлопчики у вірші Г. Кирпи "Чого я другу не сказав?".
а)Фантазерами
 б)Художниками
 в)Бешкетниками
11.
Який вірш закінчується словами: " і скажу вам по секрету: мабуть, буду я поетом!"?
а)Дивна звичка
 б)Слухала Лисичка Солов'я
 в)Імена
 г)Чоловічки**
12.
Славетна українська художниця, яка народилася у с. Петриківка.
а)Марія Примаченко
 б)Марфа Тимченко
 в)Катерина Білокур

 г)Тетяна Яблонська

27.05-с.187, усно дати відповіді на запитання 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ    4 КЛАС  (16.11-20.11)

16.11-І. Гнатюк "Козацький дуб"с.50-51, вірш напам"ять

17.11- с.52-54, Іван Бондарчук "На новій землі", читати

18.11-с.54-55, Т. Коломієць "Ялинка мого дитинства", читати і переказувати

20.11 С. Плачинда "Гілея"с.34-36, читати ("Сонячні вітрила") і відповідати на запитання у кінці  оповідання

23.11-с.56-57, читати і вдповідати на запитання
24.11 -с. 58, Н. Поклад "Гімн", виразно читати і намалювати символи України

11.01 Читання-с.44-46("Сонячні вітрила"), відповідати на запитання
12.01-Т.Шевченко "Реве та стогне Дніпр широкий" (напам'ять)
13.01-Музей  "Заповіту" Т.Г.Шевченка в Переяславі
15.01-І.Франко(біографія),  "Каменяр", виразно читати
18.01-І. Франко "Поет-каменяр", виразно читати, намалювати малюнка до вірша
19.01-І.Франко "Дивувалась зима" (напам"ять), "Дрімають села"
20.01-Франко "Лисичка -кума", читати
22.01-Франко "Лисичка-кума", читати в особах,переказувати, намалювати ілюстрацію до казки


0 коментарі:

Дописати коментар